وبلاگ نگهداری و تعمیرات MaintenancePAM

وبلاگ نگهداری و تعمیرات MaintenancePAM

وبلاگ پیش رو حاصل تجربیات چندین ساله اینجانب (مصطفی طبسی) به عنوان مشاور، اجرا و پیاده سازی سیستم های نگهداری و تعمیرات و مدیریت دارایی های فیزیکی در صنایع مختلف ایران می باشد که در اختیار علاقه مندان به این حوزه قرار می گیرد.
وبلاگ نگهداری و تعمیرات MaintenancePAM

وبلاگ نگهداری و تعمیرات MaintenancePAM

وبلاگ پیش رو حاصل تجربیات چندین ساله اینجانب (مصطفی طبسی) به عنوان مشاور، اجرا و پیاده سازی سیستم های نگهداری و تعمیرات و مدیریت دارایی های فیزیکی در صنایع مختلف ایران می باشد که در اختیار علاقه مندان به این حوزه قرار می گیرد.

مدیریت کار

شاید مهم‌ترین فرآیندی که پرسنل نگهداشت در یک سازمان، متعلق به خویش می‌دانند، مدیریت کار باشد. 

مدیریت کار شامل همه موارد موردنیاز برای انجام کار است. که با استراتژی‌های پیشگیرانه، پیش‌گویانه، کارآگاهی و کار تا خرابی شروع می‌شود. انجام کارها به شیوه‌ای مؤثر و کارآمد چیزی است که مدیریت کار ارائه می‌کنند. 

  

مدیریت خوب کار، باعث افزایش تلاش نیروی کار شما می‌شود، انجام کارهای مفید آن‌ها را سرگرم نگه می‌دارد و باعث می‌شود کارها به نحوی شایسته انجام شوند. سهولت در انجام دادن صحیح کار، به شیوه‌ای صحیح و به‌موقع آن، چیزی است که مدیریت کار در مورد آن صحبت می‌کند. 

مدیریت کار شامل برنامه‌ریزی و زمان‌بندی است؛ اما به فعالیت‌های دیگر نیز گسترش می‌یابد که همراه با هم شش مرحله از چرخه مدیریت کار را تشکیل می‌دهند که عبارتند از:

1- شناسایی

2- برنامه ریزی

3- زمانبندی

4- تخصیص

5- اجرا

6- یادگیری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد